bokhandlarn

Punkt Punkt Punkt

1 kommentar

Varför är det så otroligt jobbigt att vara sjuk. Genast går jag tillbaka till att vara en treåring som vill ha mamma. Men denna lilla treåring bor inte hemma längre så hon får klara sig utan mamma. Min syster jobbar idag. Så hon kan inte heller leka mamma.

Datorn har fått leka mamma. Och den är inte snäll mot mig. Istället för att ta hand om mig gör den mig bara lat och trött.

Oh well. Har smårensat lite i lägenheten. Ska snart ta och läsa Hungergames och Marshmallows for Breakfast. Ska snart skriva klart lite brev. Ska snart, ska bara, mors lilla lathund sa.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

One thought on “Punkt Punkt Punkt

  1. Mamma är här:) och mamma säger: sluta smårensa och börja storrensa! Guess du e ganska glad att inte bo hemma längre va….

    :)

Kommentera

