bokhandlarn

Seven new books. Nu fortsätter jag. Tjohej.

Lämna en kommentar

Visade innan några böcker som jag fyndade på läkarmissionen. Orkade inte göra klart inlägget så tar och presenterar de tre sista som jag fyndade. Tre inbundna böcker (okej en var storpocket but still)

 Gryning över Kalahari av Lasse Berg

Denna bok rekommenderas ständigt till mig av kunder på bokhandeln. ”Har du läst denna?” ”Nej jag har faktiskt inte det” ”GÖR DET. Just saying. GÖR DET” Okej okej I will. Nej men den verkar faktiskt intressant. Africa, my darlings, Africa.

Denna är en storpocket. Som låg bland de inbundna (inte så oväntat) men jag väntade mig att boken då skulle kosta 10 kronor som alla andra inbundna. Men jag fick den för fem kronor som pocket kostar. Scoooore. Fast 10 är ju inte heller så farligt.

  Berättelsen om Pi av Yann Martel

Denna bok har förföljt mig. Basically since den dag jag började knarka bokhandlar. Visste inte om jag ville läsa den dock. Så på en vecka säljer jag två av den, till två olika personer, båda frågar om den. Okej.

Så säger min kollega ”Den där boken är superdålig”

CHALLENGE ACCEPTED!! I need to read it! Speciellt för 10 kronor.

 Onåd av J.M. Coetzee

Av någon anledning så kan jag inte prata om den här boken utan otroligt brittiskt uttal. Speciellt efternamnet.

En annan bok som förföljt mig och som jag säljer relativt ofta på bokhandeln.

För tio kronor, yes please.

Så, det var mina fynd på Läkarmissionen. Sju böcker. 45 kronor. Ska bli kul att eventually bita tag i dessa små böcker.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

