bokhandlarn

Well Excuuuuse me, Princess

Lämna en kommentar

Okay, got a sparkling kitchen, massa grejjor att återvinna, lite smågrejjor till läkarmissionen, massa lådor att packa upp, en rapport att skriva, två utlästa böcker  och dans sen på kvällen.

I’m on my way. Tröttnar så förfärligt på att aldrig ha tid eller ork att fixa till i lägenheten så nu fick det vara nooog. Min syrra kommer bli feeeeett överraskad när hon kommer hem från Mallis. (japp, hon är på Mallis i två veckor. Jag sitter hemma och går i skolan och städar lägenheten. I’m the clear winner here)

Anyway. De flesta klagar på anonyma kommentarer. Men om man känner personen då? Fick nämligen en kommentar från ingen mindre än min egna mamma. Såhär skrev hon:

Mamma är här:) och mamma säger: sluta smårensa och börja storrensa! Guess du e ganska glad att inte bo hemma längre va….

Jag vet att du menar väl, men jag har bara eeeen sak att säga till din kommentar om att smårensa. Watch the video.


Plus att nu storrensar jag faktiskt. So please don’t kill me.

Hur som haver, ska städa lite till så ska jag se till att påbörja en bokrecension!! Min första på bloggen. Min… [checking] 66:e på Goodreads.

Puss

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

