bokhandlarn

Det mystiska biblioteket

1 kommentar

Jag har förstått att Diana Gabaldons bok ”främlingen”, som då är den första i en serie, är relativt utgången. Men den måste ju läsas. Speciellt om jag har del tre hemma. Kan ju inte läsa del tre innan jag läst del ett, that would be complete and total madness.

Tänkte då kolla på lokala bibliotek… Nehe, där fanns den inte. Kollade på en lokal biblioteket hos mamma…. nehe…. En hos pappa… Nehe…. Innerstadsbibliotek…. Nope.

Nu förstår jag inte. Alla biblioteken påstår att den ska finnas, men VAART? Vilket bibliotek? Så slog det mig; det måste vara en av alla dessa biblioteken som finns i sagorna. En sån där som bara dyker upp once every blue moon if you wish upon a star with your eyes closed och med ett förbaskat fyrklöver mellan tänderna. Sen när man väl gjort det då – DÅ kanske biblioteket är snällt och dyker upp på en gata nära dig… Leveranstid 6-8 vardagar.

Är grymt nära på att gå in på bokus och klicka hem jävlen.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

One thought on “Det mystiska biblioteket

  1. SV: Weasley’s, ja! Synd att jag missade lägga in dem :(

Kommentera

