bokhandlarn

Bokdag på Nalen, Stockholm 8/11-2012

4 kommentarer

Hade en helt fantastisk kväll i torsdags! Mitt jobb bjöd in oss arbetare till en bokkväll på Nalen i Stockholm där fyra stora förlag skulle vara; Norstedts, Forma Books, Natur & Kultur och till sist Bonniers.

Det var frivilligt men ack så nyttigt om man jobbar i en bokhandel. Det enda förlaget jag missade var Bonniers av den lilla puttenuttiga anledningen att det blev sent som in i bomben, jag var trött som in i bomben, och hade en resa till förorten ahead of me. Så fick skippa den.

Kom dock hem med FYRA GIGANTISKA goodie bags innehållande böcker av alla dess slag. Till mig? Oh you shouldn’t have (that’s a lie, I really really really wanted those bags)! Var tungt som satan att bära hem (missade dessutom bussen med en minut så väntade en halvtimme för att det verkligen inte gick att gå – that’s how heavy they were) men det var det värt.

Plus att i väntan på att bokkvällen skulle börja messade jag min vän Jenny och tog en fika med henne. Underbart lyckad dag med andra ord :)  <— ser ni? Där just där? That’s right, blev så lyckat att jag satte in en smiley i mitt blogginlägg. Det ni.

Inlägg om goodie bagarna och föredragen kommer i andra inlägg. Höll på att säga godnatt till jag tittade på min klocka och förtvivlat upptäckte att den bara är halv fem. Oh well.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

4 thoughts on “Bokdag på Nalen, Stockholm 8/11-2012

  1. Härligt att det blev så lyckat. Kram

  2. Pingback: Bokdag på Nalen; Natur & Kultur « bokhandlarn

  3. Pingback: Kort om två barnböcker | bokhandlarn

  4. Pingback: Mina fina små läsare | bokhandlarn

Kommentera

