bokhandlarn

Goodie Bag Forma Books

1 kommentar

Min andra Goodie bag från bokkvällen innehöll alla författare som kom upp på scenen och talade för Forma Books. Här är det jag fick:

Pappret i bakgrunden var något som kom från författaren Kåre Halldén, hur man bokar in honom för författarkväll på sin bokhandel. Ingenting jag kan göra dock, så pappret blev pappersinsamlat.

Okay so I got::::

*Mina fräknar av Sofia Hallberg – Har sett boken i butiken och inte riktigt haft någon åsikt om den. Efter föredraget och med boken i min hand ska jag definitivt ge den en chans. Vet dock inte när denna chans kommer uppenbara sig.

*Våga stå upp av Karin Adelsköld – Superroligt att jag fick just denna bok! Blev helt klart sugen på att läsa den så fort hon talat. Jag visste faktiskt inte att den hade komik i sig (eller att hon var stå upp komiker) så det ska bli spännande.

*Överenskommelser av Simona Ahrnstedt – Svensk romance som jag definitivt kommer läsa efter att ha lyssnat på denna härliga författare. Roligt att vi fick hennes första bok så man kan börja från början

*Champagne Führern av Kåre Halldén – Wine Crime. Tror faktiskt jag ska ge mig på att läsa den. Jag läser inte normalvis deckare och jag gillar inte alkohol, men hey, bra att prova sig utanför sin comfort zone once in a while.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

One thought on “Goodie Bag Forma Books

  1. En härlig liten goodiebag :D

Kommentera

