bokhandlarn

Long overdue!

3 kommentarer

Så jag fyllde 22 år… den 30 september. Oups.

Eftersom jag nyss haft födelsedagsfirande med släkt (varav hälften av oss hade födelsedagar att firas. What can I say, we are höstbarn) blev jag några böcker rikare. But I’ll get to that later.

När jag faktiskt fyllde år fick jag en sån fin bokrelaterad present av min syster:

DSC_0472

Men vad kan detta vara för liten bok?

DSC_0475 DSC_0476 DSC_0477

MOBILFODRAL! Hur fint som helst, och passar en boknörd som jag. Här finns den att köpa!

Stort tack till min underbara syster

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

3 thoughts on “Long overdue!

  1. wiieee, glad att du gillade den! Love you <3

  2. Men så fint :)

    SV: jadå, nu kom det fram :)

Kommentera

