bokhandlarn

Lite planer

2 kommentarer

Håller på att knåpa på en fin design till bloggen. Eller knåpa och knåpa, it’s all done… In my head. Kommer ägna julen med att få igång utseendet på denna sida så att det inte bara har ett trist standardutseende.

Sen hade jag något annat jag tänkte på men det försvann… Men! Det var ju typ därför jag satte mig ner för att skriva inlägget…

Juste! Det är en recension som jag bara MÅSTE skriva. Men det kommer att ta tid för den måste bli helt som jag tänkt mig! Det är ingen bok, ingen film. Jag bara måste få det ur mig och jag kan tänka mig att det kommer bli ganska så roligt och underhållande. Men det vill jag göra när min design är uppe och jag känner att bloggen är lite mer än blott mina texter.

ÖFör övrigt saknar jag mina små trolliga småsyskon, som för övrigt (igen) också gillar att läsa. Filippa brukar tycka mycket om Ingrid-böckerna av Katerina Janouch och Oliver vill höra allt om Blixten McQueen aka Biksten Ma… Fiiiin.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

2 thoughts on “Lite planer

  1. Ser fram emot vad det än är :)

  2. SV: Ah, skönt att veta att de har kommit fram :)

Kommentera

