bokhandlarn

En av vinnarna i Nilmas Bokhyllas julkalender

3 kommentarer

Malin på Nilmas bokhylla hade i december en underbar julkalender där det varje dag lottades ut böcker sponsrade av olika förlag. Mycket lycklig och glad kan jag meddela att jag faktiskt vann två gånger (sammanlagt tre böcker)! Här är böckerna:

Midnattsgranden_webchanslos_webtag_till_trieste-radulescu_domnica-19017048-frnt

 

 

 

 

 

 

 

Den första boken jag vann var tredje delen i ”Vampyrerna i Morganville” Midnattsgränden av Rachel Caine. Det är en serie jag vet mycket lite om men det ska bli spännande att prova på att läsa den, får gå till bibblan först och låna bok ett och två. Den andra boken är även denna en uppföljare som jag vet mycket lite om förutom att den fått mycket bra recensioner: Chanslös av Gail Carriger. Dessa böcker kommer från Styxx fantasy: tack så supermycket – men främst tack till Malin som ordnade allt och utsåg vinnarna!

Den sista boken kommer från ett förlag som heter 2244 och är en del av Bonnierförlagen; Tåg till Trieste av Domnica Radulescu. Måste säga att boken verkar hur spännande som helst och kan inte vänta med att få läsa den! Kommer förmodligen bli en del av min Jorden-runt läsning

Än en gång Tack så mycket för vinsterna Malin, jag blev väldigt glad!!

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

3 thoughts on “En av vinnarna i Nilmas Bokhyllas julkalender

  1. Grattis gumman

  2. Vad roligt att du blev glad :D

Kommentera

