bokhandlarn

TACK FÖR VINSTEN!

3 kommentarer

Kommer ni ihåg tävlingen jag tipsade om hos Bokpotaten? Klart ni gör, ni minns ju allt jag säger och gör och tycker och tänker. Hur som helst så har då vinnaren korats (säger man så? Ja det gör man visst, frågan är snarare om man stavar så…)

JAG VANN!!!

Jösses vad glad jag blev när Elen drog lotten och jag såg att det var lilla jag som faktiskt vunnit!

Idag kom jag dessutom hem och såg att vinsten fanns i brevlådan:

026

Vinsten var hela SJU BÖCKER, choklad och ett fint kort! Åh vad extremt lässugen jag blev helt plötsligt. Alla åker rakt in i min sommar-TBR*

Böckerna jag vann var:

  • Un Lun Dun av China Miéville 
  • Forgive my fins av Tera Lynn Childs
  • The Grimm legacy av Polly Shulman
  • Nittonhundra av Alessandro Baricco
  • Wierd things customers say in bookshops av Jen Campbell
  • Kyckling med plommon av Marjane Satrapi
  • Shadows of the moon av Zoë Marriott
______________________________
*TBR = To be read

 

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

3 thoughts on “TACK FÖR VINSTEN!

  1. Grattis. Kram

  2. Varsågod, hoppas du hittar någon ny favorit bland dem :)

  3. Pingback: Book Haul # 1 | bokhandlarn

Kommentera

