bokhandlarn

Jorden runt-läsningen är formellt slut

2 kommentarer

jordenrunt

Så har jag gjort min första utmaning här på bloggen. Jag har läst mig jorden runt i ett halvår och oj vad stressigt det blev och hemskt mycket andra böcker blev bortprioriterade.

Därför kan jag säga med sorgblandad glädje att utmaningen är över. Men jag KOMMER FORTSÄTTA.

That’s right! Ingen tidspress, inga bestämda länder i förväg. Utan runt runt. Jag ska ta mig runt HELA världen hade jag tänkt, om det så tar ett (ah tjena att det skulle ta ett…), fem eller tio år. Ett megaprojekt med andra ord. Världen är till för att utforskas!

Ska verkligen bli kul för jag är verkligen en globalnörd. Det här blir min grej, liksom. Jag ska runt i världen. Har redan planerat lite böcker till några länder och är tillexempel nyss klar med USA och snart klar med Sverige.

Jag tror det viktiga för att jag ska orka med denna utmaning (jag läser inte så värst snabbt) är att jag inte tidspressar något, jag har väldigt mycket böcker som jag vill läsa och de ska ju också få bli lästa. Sen lite då och då kanske det kommer in en tidsbaserad utmaning i projektet men det får bli när det blir.

Men snart följer en sammanfattning av de länder jag vart hos.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

2 thoughts on “Jorden runt-läsningen är formellt slut

  1. Du kan få låna min Justin Bieber bok när du kommer till Kanada ;) <3

Kommentera

