bokhandlarn

Påskhicka

1 kommentar

På tal om påskpaprika och Norrköping och massa andra saker så hittade jag en bild på kusin Tim med en liten söt tår i ögat:

019ö

Då kan man ju fråga sig varför han har denna tår. Jo, Kusin Emilie har drabbats av en mycket läskig hicka. Varje gång den slår till tittade Timpan förskräckt på mig för att sedan släppa fram sin lilla lilla tår.

Håller för övrigt på att gå igenom mina bilder då jag håller på med en fotobok om mitt år som collegestudent i USA. Mitt presentkort går liksom ut i maj så det är bara att rappa på och bli klar.

 

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

One thought on “Påskhicka

  1. Sötis…..

Kommentera

