bokhandlarn

Lite sådär galen

2 kommentarer

Har på senaste tid gått och blivit sugen på att skaffa mig en läsplatta. Tack vare att Booked.nu var så snälla och gav ut en e-bok till alla medlemmar för att fira världsbokdagen (recension kommer) så laddade jag ner iBooks på min mobil (eeeh bara haft en Iphone i sisådär tre år nu) för att kunna läsa boken.

Nu har jag gått och blivit obsessed med att ladda ner massa gratisböcker och utdrag av min TBR på Goodreads. Just nu läser jag ”James Potter and the Elder’s crossing” på mobilen som är en slags fan fiction om Harry Potters äldste son. Kul det här var. Ska ladda ner lite fler utdrag tänkte jag…

Bye the way, precis redovisat en uppsats om Guinea Worm Disease, ska ha tenta nästa vecka och sen är det bara B-uppsatsen kvar. Sen, SEN har jag sommarlov! Då kanske man hinner läsa alla dessa utdrag också.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

2 thoughts on “Lite sådär galen

  1. Så Läsplatta står på önskelistan alltså :) Puss

  2. Var inte längesen jag köpte min läsplatta and I love it! :D

Kommentera

