bokhandlarn

Nu är ju inte jag sådär jääättestooor vaaa…

Lämna en kommentar

… Men liiite kommentarer får jag allt från trevliga små varelser. Måste bara berätta en sak om mig själv:

Jag är SEG på att svara. Jag är det. Men jag svarar. Kanske inte direkt svar på min kommentar (avskyr ”Svar: Ja”) men brukar lämna meddelanden på ”kommenterarens” blogg på ett relevant inlägg som jag läst och gillat.

Vad jag vill säga är i alla fall att jag inte är dryg och ignorerar er, jag är bara lite seg. Ska ta och kolla igenom min mejl snart. För det är kul att få kommentarer :) (<— för att bevisa hur glad och att jag lever farlig så skriver jag nu in en livs levande smiley rätt in i texten. Yeah… I went there)

Puss och kram och ät upp era grönsaker!

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

