bokhandlarn

Snart blir det tävling so make sure to tune in!

Lämna en kommentar

Hej alla fina!

Varit rätt så oaktiv på senaste tiden när det kommer till bloggen, det mesta jag publicerat har liksom redan vart färdigskrivet. Vad beror då detta på? Beats me… Men jag antar att det har att göra med mitt final year innan jag tar min Kandiat i Internationell Hälsa. Går faktiskt väldigt mycket framåt i skolan.

Sen kraschade min dator. But fear no more, fear no more, jag har en ny. Dock betvivlar jag att jag någonsin kommer få se mina nedsparade saker/bilder/texter igen… Hoppas hoppas hoppas det går att rädda!!

I alla fall, för inte så länge sedan fyllde min bokblogg ett år. Snart fyller jag 23 år. Jag vill hålla bloggens första tävling! Sitter och funderar lite på hur jag ska lägga upp allt men inom en snar framtid kommer något att ske i alla fall. Nästa vecka är det planerat.

IMG_0999

Så medan vi väntar på tävlingen, passa på ha det trevligt. Läs en bok. Se en film. Min syrra bidrar med popcorn.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

