bokhandlarn

Kunde inte låta bli att kolla på vänneravsnittet

Lämna en kommentar

Glöm nu inte bort min tävling! :)

 

As a fellow F.R.I.E.N.D.S-nörd känner jag till alla avsnitt så gott som utan och innan. Ibland får man ju tänka lite innan kopplar en scen/plot med ett visst avsnitt men i grunden är jag rätt grym på Vänner-trivia.

Det finns då ett avsnitt. ”The one where Monica and Richard are just friends” heter det. I detta avsnitt byter Rachel och Joey böcker med varandra. Rachel ger Joey ”Little Women” och han ger henne ”The shining”. Needless to say so börjar de ju bråka och spoilar en massa för varandra. Vissa saker kommer jag ihåg men inte andra.

Så när jag då läser Little Women själv känner jag verkligen för att se avsnittet igen. That’s madness, jag menar, jag kan ju se det NÄR jag läst boken. Icke sa Nicke, jag var tvuuungen att bli lite spoilad. Kunde inte sluta tänka på avsnittet. Så ja, lite spoil blev det ju. But it was worth it. Guess that no one told you life was gonna be this waaaay klapp klapp klapp klapp

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

