bokhandlarn

Mina fina små läsare

Lämna en kommentar

Hur är det med er?

Själv (eftersom ni så snällt frågar, i alla fall i mitt huvud) skriver jag för fullt på C-uppsatsen. Sa hon medan hon aktivt kollar på YouTube, läser bloggar och skriver på sin egna. Okej, jag är inne i en period då jag SKA skriva på C-uppsatsen. Den första av två. Så går det när ens program innehåller två C-kurser. För den som vill veta gör jag en jämförande studie över epidemiska utbrott av diarré-sjukdomar hos the displaced population efter Kashmir jordbävningen i Pakistan 2005 och Balochistan jordbävningen i Pakistan 2013 för att se vilka strategier och åtgärder som implementeras för att undvika detta i framtida jordbävningar i Pakistan. Sounds simple enough, right? Läser Internationell Hälsa in case you are curious.

Anyväg, igårkväll var jag på the annual bokkväll på Nalen i Stockholm. Läs om förra året här. Det var hur trevligt som helst, kom hem med massvis med goodie bags. Kommer gå närmare in på dessa goodie bags och författar/förlagbesök i separata inlägg. Ville mest bara berätta lite om livet.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

