bokhandlarn

Long overdue book haul #5

Lämna en kommentar

Juli 2013

IMG_2178Det blev två böcker inköpta i juli. Båda från Science fiction bokhandeln i Stockholm. Inga var spontanköp. Jag älskade verkligen The Girl Who Circumnavigated Fairyland in a Ship of Her Own Making” så ville verkligen införskaffa mig ”The girl who fell beneath fairyland and led the revels there” (dessutom har trean nyss kommit ut, yay!). Sen tyckte jag Alice in the Country of hearts volym 1 var rätt smågullig så jag bad dem beställa in volym två till mig.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

