bokhandlarn

Julkalendrar!

2 kommentarer

Snart är det jul. Nu vet ni det, ifall någon skulle missat.

Jag är dock inte en sån liten nisse som springer runt och riktigt spricker av glädje för den sakens skull (bitter eller vadå?). Julen är en mysig tidpunkt, I’ll admit that, men det är också lite för materialistisk för mig. Nu ska jag kontradikta det jag sagt med att presentera tre julkalendrar i bokbloggsvärlden där man har chans att ta del av mysig stämning, massa boktips och tääävlingar.

0061

Malin från Nilmas Bokhylla lottar varje dag fram till julafton ut böcker med mera, gå in och kika

Bild1Louise från Boken är tankens barn har även hon en julkalender, som för min del låter väldigt svår (fast samtidigt väldigt kul). Take a look for yourself

Sist men inte minst ska Elen på Bokpotaten ha en adventskalender. Tune in!

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

2 thoughts on “Julkalendrar!

  1. Jaha, du menar såna bilder, såna har jag inte än :P Kanske kommer! Kanske ;)

  2. Tack för länkningen! Det blir en härlig månad nu :D

Kommentera

