bokhandlarn

Long overdue book haul #6

Lämna en kommentar

Augusti 2013

IMG_2179Från jobbet. Gone av Michael Grant har jag hört påminner om X-men. Sold. Nu låter jag som om jag är värsta X-men fan. Och det är jag inte. Hur ska jag förklara… Vi får ta ett nytt inlägg. Samnang Tiggarpojken av Staffan Nordstrand låter som en gripande levnadshistoria. Love those.

IMG_2180Alla utom Feasting, Fasting av Anita Desai kommer från en loppis som ska få ett separat inlägg. Feasting, Fasting hade jag på min Goodreads TBR-lista hur länge som helst. Var hemma hos min vän, såg att hon hade boken och hon basically tryckte den i famnen på mig och sa att jag kunde ta den och läsa den och sen berätta om det är värt det.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

