bokhandlarn

Hur gick det med mina utmaningar 2013?

Lämna en kommentar

Minadrömmarsstad

~ Klassikerutmaningen 
Den blev jag klar med och kan nu släppa. Sammanfattning av den kommer snart.

sockerbomben

Hälsoböckerutmaningen 
Den gick det lite trögare med så den får jag fortsätta med 2014. 5 av 15 böcker blev lästa. Tio kvar. Det kan jag väl klara?

jordenrunt

Jorden Runt-utmaningen
Gick segt, men jag känner dock att jag har en plan på hur och framförallt vilka böcker jag ska läsa.

~ Låna minst tio böcker istället för att köpa
Exakt tio böcker blev lånade. 7 från olika bibliotek, 2 från vänner, 1 från ett gym

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

