bokhandlarn

Long overdue book haul # 7

1 kommentar

September 2013

IMG_2183

Från jobbetEn ung kvinnas sista ord av Regine Stokke har jag vart nyfiken på sedan den släpptes. Hoppas få några tårar då jag ibland känner mig som en läsande robot (seriously, varför gråter jag aldrig till böcker när jag gråter till Disneysånger???????!). The unlikely pilgrimage of Harold Fry av Rachel Joyce är jag också galet nyfiken på!

IMG_2182

FRÅN LONDON

  • Why we broke up av Daniel Handler. Iiih vill läsa nuuu!
  • The spellbook of Listen Taylor av Jaclyn Moriarty. Hon skrev en vuxenbok (which I LOVE) called ”I have a bed made of buttermilk pancakes”, detta är då ungdomsversionen som har samma handling fast utgår från Listen Taylor (som då är ungdomen bland alla de galna vuxna som den andra boken utgår ifrån)
  • Every day av David Levithan denna ser jag verkligen fram emot att läsa också.

Japp, jag gick i säkert tusen bokhandlar men vägrade köpa något förrän jag riktigt sprack av glädje. Dessa tre böcker stavas glädje.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

One thought on “Long overdue book haul # 7

  1. Pingback: Lite minnen (Sweden och USA goes London) | bokhandlarn

Kommentera

