bokhandlarn

Book Haul # 8

2 kommentarer

Januari

Fyra böcker tillkom förra månaden. Men det är lugnt för jag är ganska säker på att det inte blir något nytt februari.

9789187135552_200Denna har jag velat läsa hur länge som helst (needless to say att den vart på min önskelista innan den blev översatt.) Det var en vinst från Nilmas Bokhylla! Tack så väldigt mycket!! :D

9789132161438_200Jag är med i Facebookgruppen ”Läs-Byt” som jag visserligen inte är så aktiv i men ibland kommer guldkornen! Jag visste inte när det skulle passa sig att införskaffa sig denna, och så såldes den i nyskick för 100 kronor. Glad Emilie.

12788061hämta (2)

(Alltså jag är så fruktansvärt TRÖTT på att wordpress alltid gör som hen själv vill och aldrig som JAG vill!)

I alla fall, Äntligen fick jag Dance of Shadows på ENGELSKA och inte på Tyska. När mamma beställde om fick jag även klicka hem Dancing for Degas. IIH, massa dansböcker.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

2 thoughts on “Book Haul # 8

  1. Nordiska Väsen är underbart bra!

Kommentera

