bokhandlarn

Skriva uppsats i Afrika

1 kommentar

IMG_1799

När detta publiceras är jag på väg till Tanzania. Där kommer jag stanna i cirka en månad och samla underlag till min C-uppsats.

Jag har väntat på det här ögonblicket sedan tre år tillbaka då jag satt i mitt dorm room på Long Island University, NY och planerade vad jag skulle plugga i framtiden och såg detta program. Ett program om utvecklingsstudier som är allergisk mot ordet postkolonialism. Med inriktning Internationell Hälsa. Och C-uppsats i Tanzania (valfritt). Jag kan inte fatta att jag är här nu. Här. Nu.

Förmodligen kommer jag inte kunna blogga därborta. Därför har jag tidsinställt en massor med inlägg. Ville bara säga IIIH cannot believe this is happening och ha det bäst nu alla fina!

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

One thought on “Skriva uppsats i Afrika

  1. Lycka till med allt bästa <3

Kommentera

