bokhandlarn

Random wierd (dags att granska anteckningsboken) # 1

Lämna en kommentar

Eftersom jag befinner mig i Afrika när detta inlägg publicerats har jag sparat ner alla mina bilder och anteckningar från mobilen ifall något skulle hända med den. Man hittar rätt så knäppa saker när man gör dessa rensningar. Åh me from the past, du är verkligen säker på att jag kommer att komma ihåg alla vaga idér jag får för mig. 2 år senare. Let’s share some notes.

24 augusti 2012 – I dreamed a dream

”Min dröm att jag skulle jorden runt med mamma. Som slutade med björnen” – Den björnen lät ju läskig… eller snäll… Tecknad? Frågan är bara vad jag hade tänkt göra med denna oidentifierade björn och min jorden runt resa med mamma.

14 augusti 2013 – Denna minns jag faktiskt!

”Fifi förjätmejej “jag älskar att hänga tvätten!” Va?.. ah det gör jag faktiskt” – Basically så var jag hemma hos min mamma. Småsyskonen tittade på Nick eller Disney Junior, Fifi Förgärmejej var på (någon skum blomma) och det första hon säger är ”Hej! Jag heter Fifi och jag älskar att hänga tvätt!” min första reaktion är ”men alltså vilken skum blomma! Vem fan gillar att hänga tvätt???” Precis när jag sagt det kommer jag på att jag faktiskt gillar att hänga tvätt.. Lite väl hårdhänt mot barnprogrammen

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

