bokhandlarn

Bokbloggar.nu

Lämna en kommentar

Jag börjar få ont om tid då jag åker till Arlanda om några timmar och inte hunnit med allt. Planerade ju sådär lagom bra med att försöka tidsinställa inlägg och jag har några dagar kvar innan jag kommer hem till detta publiceringsdatum. Så jag tänkte lite kort bara tipsa om

Bokbloggar.nu

Om du läst klart alla dina inlägg på Bloglovin eller hur du håller koll på dina bokbloggar, gå in där och hitta fler :)

ps. Hittade även nyss bokbloggar.se. Så ni vet.

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

