bokhandlarn

Läst i februari

Lämna en kommentar

  1. Harry Potter and the philosopher’s stone av J.K Rowling (omläsning) 4,5/5
  2. Ape house av Sara Gruen 4,5/5
  3. The Ice cream girls av Dorothy Koomson 5/5
  4. The Perks of being a Wallflower av Stephen Chbosky 4,5/5
  5. Gregor the overlander av Suzanne Collins 3/5

*

  • Svenska: 0
  • Engelska: 5
  • e-bok: –
  • Seriealbum: –
  • Påbörjad serie: 2 (omläsning av Harry Potter och sen Gregor the Overlander… den kommer jag dock inte fortsätta med)
  • Fortsättning serie: –
  • Avslutad serie: –
  • Korta (-200): 0
  • Tegelstenar: 0

Tyckte bäst om:

hämta (1)

Tyckte minst om:

The_Underland_Chronicles_-_Gregor_the_Overlander

Jorden runt-utmaning: –
Må bra-utmaningen (0/08): – 
Lånade: 2 (HP och Gregor the Overlander)

TBR i mars

För ett tag sedan började jag hålla koll på hur länge mina böcker står olästa i hyllan. När ett år har passerat blir de officiellt hyllvärmare. Det vill vi undvika, så de böcker får gå före i kön (förutsatt att jag känner för att läsa dem förstås).

I mars 2013 köpte jag En bok begagnat av en fellow book blogger för fraktpris

Divergent_B_CITY_eh1_Girl_Sunset3

Däremot fick jag en massa av min pappa/i en goodie bag från Development day i skolan:

007

Papertowns av Jon Green // The house I loved av Tatiana de Rosnay // Will Grayson, Will Grayson av John Green och David Levithan // The fault in our stars av John Green // The rose petal beach av Dorothy Koomson

Sen har vi även Fred! och 100 sätt att rädda maten

och så vann jag ju Bokpotatens tävling! Har hunnit läsa några böcker men inte alla, de hoppas jag hinna med i mars

026

UnLunDun av China Miéville // Nittonhundra av Alessandro Baricco // Wierd things customers say in bookshops av Jen Campbell // Shadow of the moon av Zoe Marriott

Sen har vi andra påbörjade böcker: 

9789127115798 9789100120474_200

Att ta sig upp när man är nere // Du lär mig att bli fri

Olästa böcker i hyllan: 137 (-3 från förra månaden, -3 detta år)

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

