bokhandlarn

Book haul # 9

Lämna en kommentar

Book buying ban? Puh-lease, jag behöver ett book… accepting ban.

bild

Alla tre böcker kommer från min pappa, först när han och min syster var i London och de andra två när han var i Liverpool.

* Insurgent av Veronica Roth. Jag läste Divergent precis då och kände att jag verkligen ville ha tvåan. Sure, jag hade kunnat gå till jobbet och skaffa precis den utgåvan men nu var de ändå i London och de brukar köpa med sig böcker så why not.

* De andra två var impulsköp. Pappa var på flygplatsen och ville köpa en bok åt mig och över telefon försökte vi komma fram till något. I am Malala ville jag självklart läsa och originalspråk går över översatt för mig. The Assassin’s blade ville han köpa åt mig och jag sa att det inte var första boken men han sa att då kan man ju köpa första boken sen. Okay, case closed I guess. Men glad blev jag i alla fall. 

 

Snart ska jag införskaffa mig en fin Harry Potter box då jag uppnått ett delmål i att bli frisk och må bra

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

