bokhandlarn

Detta visste jag (inte) om Jellicoe road

Lämna en kommentar

1. Att jag trots miljoner miljarder recensioner lästa om boken verkligen inte fattat ett skit om vad den handlar om

2. Att den skulle vara seg i första halvan av boken men att

                          2.a folk älskar den ändå

                          2.b folk tycker den är overrated

3. Att jag inte skulle komma förbi prologen och det första kapitlet för att jag verkligen inte fattade någonting och blev extremt frustrerad

4. Att när jag väl tog mig igenom den andra kapitlet flöt det på väldigt snabbt och denna seghet som jag blivit så varnad för inte existerar.

5. Vet fortfarande inte vad boken handlar om

6. But I like where it is going!

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

