bokhandlarn

Läst i maj

Lämna en kommentar

Blev några böcker i alla fall trots denna galet stressiga månad. Snart över… snart över… Vill bara ha min opponering klar (plus de eventuella kompletteringarna till C-uppsatsen) så jag kan vila huvudet i några månader.

  1. Var blev du av Bernadette? av Maria Semple 4/5
  2. UnLunDun av China Miéville 3,5/5
  3. Hur man botar en feminist av Nanna Johansson 5/5
  4. A corner of white av Jaclyn ”favorite author of all time” Moriarty 5/5

*

  • Svenska: 2
  • Engelska: 2
  • e-bok: –
  • Seriealbum: 1
  • Påbörjad serie: 1 (A corner of white)
  • Fortsättning serie: –
  • Avslutad serie: –
  • Korta (-200): 1 (Hur man botar en feminist)
  • Tegelstenar: 1 (UnLunDun)

Tyckte bäst om:

15703332  hämta1

 

Tyckte minst om:

2021006

 

Jorden runt-utmaning: –

Må bra-utmaningen (2/8): –

Lånade: 1 (hur man botar en feminist)

TBR i juni

Eftersom jag åker bort i mitten av juni tänkte jag ha en separat tbr för det. Det jag däremot kan visa är mina påbörjade böcker som jag planerar att vara klar med innan dess.

9789129677812_200 Jellicoe-Road triberg-annica-100-satt-att-radda-maten hämta (9)

Nyckeln (väldigt lite kvar nu och ååååhjwlfjrolthjtg,m love it) // Jellicoe Road (so far so good) // 100 sätt att rädda maten (börjar jag på ikväll så lite småfusk här) // Hjärnkoll på vikten (fick låna och det handlar om det mer vetenskapliga kring socker… student som jag är)

Olästa böcker i hyllan: 117 (- 23 detta år)

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

