bokhandlarn

Vad som händer

Lämna en kommentar

Jag nämnde i ett tidigare inlägg att jag med största sannolikhet kommer att byta bloggadress. Well, jag kollade runt och det visade sig att bokhandlarn på blogg.se var ledig (actually det var någon idiot som hade tagit bloggnamnet 2013 och sen inte skrivit ett skit på det alls… ja vem kan det ha vart… erhm… hoppsan. in my defense så visste jag inte att jag skapat en blogg på blogg.se sekunden innan jag började denna)  

Tyvärr är jag sjuk. Och jag vill få till designen på riktigt så att jag är nöjd innan jag börjar blogga där. Dessutom behöver jag få över lite saker och bla bla bla skjuta upp skjuta upp skjuta upp. Men den är på gång i alla fall. 

Så ni vet. Snart. Vilket år som helst. Målet är i slutet av veckan i alla fall

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

