bokhandlarn

Lyckades?

Lämna en kommentar

Har suttit frustrerad hela kvällen och försökt fixa headern till min nya blogg. Fattades bara att det knappt skulle fungera!

Slutade jobba 17.00. Lämnade jobbet 17.05. KOM HEM 18.50!!!!! NÄSTAN TVÅ TIMMAR TOG DET FÖR EN PENDLING SOM NORMALT TAR TJUGO MINUTER. 

Så ja, jag är inte på det bästa humöret. Jag avskyr gröna linjen av hela mitt hjärta. Just nu får jag det. 

Tillslut lyckades jag få till en design. Inte den jag ville från början men jag fick min header. Resten kan jag pyssla på senare. 

Här kommer jag i alla fall att skriva från och med nu, välkomna!

Bokhandlarn.blogg.se

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Kommentera

