bokhandlarn

Tbr USA (kindle edition)

Lämna en kommentar

Nu ska jag på allvar börja använda denna trevliga lilla sak (trevlig i och med att jag i princip kan resa till andra sidan jordklotet med hur många böcker jag vill utan att det påverkar vikt och plats… möjligtvis plånbok dock).

bildOnce again, jag har haft ett sånt sug för sagor i alla dess former. Och facklitteratur av någon anledning. I alla fall en snabbt liten guide till de böcker jag tänkte ta med mig.

Sen så har jag, som ni kan se på bilden, en del samples. Har bestämt mig för att köpa två av dem till USA, och resten well, när de andra är utlästa. Håller på att bestämma mig genom att läsa första meningarna och se vilka som grabbar tag i mig mest. Det står i alla fall mellan:

 

Författare: bokhandlarn

Dansande boknörd.

Lämna en kommentar